Lil Tay, która niedawno skończyła 18 lat i uruchomiła swoje konto na OnlyFans, rozpaliła internet, rzucając odważne wyzwanie Sophie Rain – założycielce kolektywu Bop House. W głośnym wideo na Instagramie Lil Tay prowokacyjnie zaprasza Sophie Rain do ringu, oferując gigantyczną nagrodę w wysokości 60 milionów dolarów. To starcie może stać się jednym z najgłośniejszych pojedynków influencerów w historii.
Wyzwanie i geneza konfliktu
W swoim pełnym zadziorności nagraniu Lil Tay mówi wprost:
„Sophie Rain, mam dla ciebie 60 milionów dolarów, żebyś zmierzyła się ze mną w ringu bokserskim. Chodzi o kasę, prawda? Cóż, to więcej pieniędzy, niż kiedykolwiek zarobiłaś na tym swoim zakurzonym, przestarzałym linku do OnlyFans. Załóż rękawice i walcz ze mną”.
Artystka dodaje, że to dla Sophie okazja, by spotkać swoją „idolkę” w ringu, ostrzegając jednocześnie, by nie udawała, że jest ponad to – bo w rzeczywistości boi się porażki. Lil Tay podkreśla, że ciężko trenuje i jest gotowa w każdej chwili poprosić swojego menedżera i prawnika o przygotowanie kontraktu.
Podłożem sporu jest nagranie opublikowane na TikToku przez Bop House. Zasugerowano w nim, że Tay brała udział w „przesłuchaniach” do kolektywu, czemu ona stanowczo zaprzeczyła. W ostrych słowach nazwała grupę „przeterminowaną i wypaloną” oraz porównała swoją popularność na OnlyFans do malejącej rozpoznawalności Bop House.
@bophouseintel AINT NO WAY @Bop House @Alina Rose @Aishah Sofey @summer #bophouse #bops #trending
♬ original sound – bophouseintel
Starcie gigantów internetu
Sophie Rain na razie oficjalnie nie odpowiedziała na propozycję walki. W jednym z wywiadów zdradziła jednak, że rozmawiała z Lil Tay o tym, jak trudna psychicznie potrafi być praca w branży OnlyFans dla bardzo młodych twórców. Ostrzegała, że mimo atrakcyjnego wizerunku ten świat może być wycieńczający psychicznie i nie jest dla każdego.
Lil Tay z kolei chwali się rekordowymi wynikami – twierdzi, że w zaledwie trzy godziny zarobiła na OnlyFans ponad milion dolarów. Intensywnie promuje nową zawartość w serwisie i niedawno wydała singiel „Stuck in July”, który dodatkowo zwiększył jej rozgłos.
Sława, wpływy i ogromna stawka
Propozycja tego pojedynku wpisuje się w rosnący trend przekształcania konfliktów internetowych w widowiskowe, wielomilionowe wydarzenia sportowo-rozrywkowe. Świat tzw. influencer boxing generuje ogromne zasięgi i przyciąga sponsorów, a przy tym łączy kulturę internetową z profesjonalnym widowiskiem na żywo.
- Kwota 60 milionów dolarów pokazuje, jak bardzo można spieniężyć popularność w sieci.
- Potencjał pay-per-view i milionowe odsłony mogą wygenerować olbrzymie przychody.
- Coraz więcej sporów influencerów kończy się w ringu, przyciągając uwagę mediów na całym świecie.
Wyzwanie Lil Tay rzucone Sophie Rain to coś więcej niż osobista kłótnia – to symbol nowej ery internetowej rozrywki, w której granice między fame’em, sportem i biznesem coraz bardziej się zacierają.