Krzysztof Stanowski znów zaskoczył swoich fanów. Wrzucił film, na którym jedzie czołgiem i żartobliwie pyta: „A co u Was w robocie, bo u mnie dzisiaj tak?”. Materiał od razu stał się internetowym hitem i w kilkadziesiąt minut zdobył ponad 50 tysięcy wyświetleń.
Krzysztof Stanowski w czołgu
Wideo opublikowane przez Stanowskiego na platformie X błyskawicznie zdobyło setki reakcji i tysiące wyświetleń. Jego nietuzinkowe poczucie humoru i styl komunikacji od lat przyciągają tłumy, ale tym razem autor przebił sam siebie. Zamiast typowego „dzień dobry z biura”, Stanowski wcielił się w rolę „człowieka akcji” i… pokazał, że jego dzień pracy może wyglądać zupełnie inaczej niż większości z nas.
Jak wam mija dzień? pic.twitter.com/MZeerh60ZO
— Krzysztof Stanowski (@K_Stanowski) August 14, 2025
Co przyciąga widzów do Stanowskiego?
- Autentyczność i spontaniczność
- Odwaga do testowania rzeczy, których nie robią inni dziennikarze
- Komunikacja wprost, lekko, z dystansem do siebie
Stanowski i czołg, czyli jak rodzi się viral
Niecodzienna forma pokazywania codzienności, jaką zaprezentował Stanowski, podbija algorytmy mediów społecznościowych. Wspólne żartowanie z codziennych obowiązków Polaków, kontrastujące z nietypowym tłem (czołg!), powoduje, że film szybko rozprzestrzenia się w sieci.
Stanowski i Kanał Zero – nowa jakość w polskich mediach?
Warto zaznaczyć, że Stanowski nie tylko tworzy viralowe wideo, lecz także realnie wpływa na polską scenę medialną swoim projektem „Kanał Zero”. Jest to obecnie jedno z najbardziej rozpoznawalnych i dochodowych przedsięwzięć medialnych w kraju. Od startu w 2024 roku Kanał Zero przyciągnął miliony widzów i zbudował silną społeczność skupioną wokół unikalnych, nieoczywistych treści.
Nie każdy może pochwalić się tak nietuzinkowym dniem jak Krzysztof Stanowski – jazda czołgiem na dobry początek długiego weekendu to niecodzienność. Jednak jego post pokazuje, że nawet zwykły dzień pracy można pokazać w niebanalny sposób. Może czas spojrzeć na codzienność z większym dystansem i odrobiną humoru?